Klachten

Klachtenverwerking en –afhandeling

Binnen BMD Clinics staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Er bestaat altijd een kans dat u, ondanks onze inzet, als klant ontevreden bent na contact met onze kliniek. Wij horen dat dan graag schriftelijk van u zodat wij kunnen leren van uw feedback. U kunt uw klacht dan richten aan klacht@bmdclinics.nl.

Wilt u in uw brief uw naam en contactgegevens vermelden en een zo goed mogelijke omschrijving van uw klacht? De behandelaar of een andere medewerker zal indien nodig telefonisch contact met u opnemen om meer informatie te verkrijgen. Er kan, indien dit door u is gewenst, een hoorzitting georganiseerd worden tussen u en de behandelaar. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 5 weken in behandeling te nemen en af te ronden.

Bent u toch nog niet helemaal tevreden? Dan bestaat er de mogelijkheid om uw klacht te richten aan de klachtencommissie van de Nederlandse Vereniging Voor Cosmetische Chirurgie waarbij wij zijn aangesloten. De klachtencommissie van de NVVCC is onafhankelijk en zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg in behandeling nemen.

Wilt u extra informatie of een afspraak maken?